Новини УАІБ

08 лютого 2016

НКЦПФР роз’яснила порядок складання КУА фінансової звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку роз’яснила порядок складання компаніями з управління активами фінансової звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності.

Частиною другою статті 12-1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» №996-XIV від 16 липня 1999 року (зі змінами і доповненнями) передбачено, що публічні акціонерні товариства, банки, страховики, а також підприємства, які провадять господарську діяльність за видами, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, складають фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність за міжнародними стандартами.

Відповідно до пункту 2 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2000 року № 419 (із змінами) підприємства, які провадять господарську діяльність з управління активами, складають фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності – починаючи з 1 січня 2015 року.

Порядок складання перших фінансових звітів за міжнародними стандартами фінансової звітності визначено МСФЗ 1 «Перше застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності».

Також актуальним залишається спільний лист Національного банку України, Міністерства фінансів України, Державної служби статистики України від 07 грудня 2011 року №12-208/1757-14830/31-08410-06-5/30523/04/4-07/702, яким роз’яснено підходи до складання фінансової звітності з урахуванням вимог МСФЗ 1 для суб’єктів господарювання, до яких законодавством було встановлено вимоги із застосуванням МСФЗ з 1 січня 2012 року.

Відповідно до зазначеного, при складанні фінансової звітності за 2015 рік підприємствам, які провадять господарську діяльність з управління активами треба керуватися МСФЗ 1 та Спільним листом, враховуючи вимоги законодавства щодо необхідності застосування МСФЗ.

*****

НБУ та Міністерство фінансів посилять координацію
з метою макроекономічної стабілізації

Наприкінці січня відбулося чергове засідання Ради з фінансової стабільності під головуванням Міністра фінансів Наталії Яресько та за участі Прем’єр-міністра Арсенія Яценюка, повідомляє прес-служба НБУ.

Учасники Ради зазначили, що зовнішнє середовище стало значно менш сприятливим для економіки та фінансової системи України протягом останніх місяців. Це пов’язано як і з тривалим та стрімким зниженням цін на ключові українські експортні товари, так і з новими обмеженнями в торгівлі з Російською Федерацією та на транзит через її територію до третіх країн. Різка девальвація валют країн, що розвиваються, також значно нівелювала цінові конкурентні переваги українських виробників. Ці фактори разом із сезонними чинниками зумовили помітне зменшення експортної виручки української економіки протягом останніх місяців та посилили турбулентність на валютному ринку. Поглиблення дії цих чинників також є ключовими ризиками для української економіки на 2016 рік.

Водночас члени Ради відзначили поліпшення макроекономічних умов, зокрема уповільнення інфляції та досягнення цільових значень дефіциту бюджету минулого року. Продовжується відновлення депозитної бази банків, що є ознакою відновлення довіри до банківської системи. Також, за прогнозами НБУ, у 2016 році вперше буде зафіксовано приріст ВВП у річному вимірі після двох років зниження.

Учасники засідання підкреслили, що задля досягнення макроекономічної та фінансової стабільності необхідна тісна координація зусиль НБУ та Міністерства фінансів. Зокрема, узгодженість фіскальної та грошово-кредитної політики є запорукою успішного переходу до режиму інфляційного таргетування. «Ми не тільки віримо в інфляційне таргетування, ми його розпочали. Для країни з власним економічним курсом іншої альтернативи немає»,- зауважила голова Національного банку Валерія Гонтарева.

«Уряд зайняв принципову позицію щодо пруденційної бюджетної політики та зменшення фіскальних ризиків для країни. Зокрема, в минулому році, вперше за багато років, ми мали успішне виконання державного бюджету. Цю виважену бюджетну політику ми продовжуємо і у 2016 році. Запланований дефіцит загальних фінансів на 2016 рік складає 3,7%, що буде фінансуватися неемісійними коштами", - сказала на засіданні Міністр фінансів.

Також Голова НБУ привітала повернення Міністерства фінансів на первинний ринок облігацій внутрішньої державної позики. «Випуск ОВДП з тривалими строками обігу формуватиме криву дохідності, яка є необхідним інструментом для реалізації монетарної політики Національного банку», - підкреслила Валерія Гонтарева.

Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк зазначив, що однією із передумов забезпечення фінансової стабільності є продовження повноцінного співробітництва з Міжнародним валютним фондом, Світовим банком та іншими міжнародними партнерами.

*****

НКЦПФР винесла 8 постанов про накладення санкцій

НКЦПФР продовжує оприлюднювати результати щодо правозастосування на ринку цінних паперів. Так, з 25 по 29 січня 2016 року уповноваженими особами Центрального апарату Комісії (без врахування територіальних органів регулятора) було винесено 8 постанов про накладення санкцій за правопорушення.

28 січня 2016 року НКЦПФР колегіально розглянула 3 справи про маніпулювання цінами акцій з боку професійних учасників ринку – торговців цінними паперами на фондових біржах ПАТ «ФБ «ПЕРСПЕКТИВА» та ПАТ «КМФБ». На підставі результатів розслідування Комісії за цими трьома справами встановлені факти маніпулювання та застосовано фінансові санкції у вигляді штрафів на загальну суму 700 тис. грн.

Також у звітному періоді уповноваженими особами регулятора накладено санкцію у вигляді штрафу у розмірі 85 тис. грн. до ПрАТ «УМВБ», яка протягом більш ніж 9 місяців здійснювала діяльність на підставі внутрішніх документів, які не відповідали вимогам законодавства.

Загалом, за звітний період застосовані такі санкції до професійних учасників фондового ринку, емітентів, юридичних та фізичних осіб:

- за неподання інформації до Комісії – 1;

- за не розміщення інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії – 1;

- за порушення вимог законодавства щодо цінних паперів – 1;

- за не виконання розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов – 1

- за умисні дії, що мають ознаки маніпулювання на фондовому ринку - 3.

З початку поточного року, станом на 29.01.2016 р., (за даними лише Центрального апарату НКЦПФР):

- розглянуто справ про правопорушення на ринку цінних паперів – 40;

- накладено фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів – 31 на суму 931 100 грн;

- винесено попереджень – 6;

- анульовано ліцензій – 1;

- сплачено штрафів – 1 на суму 1 700 грн.;

- закрито справ про правопорушення на ринку цінних паперів – 2;

- винесено розпоряджень про усунення порушень законодавства про цінні папери – 23.

У рамках діяльності з фінансового моніторингу, станом на 29.01.2016 р., на виконання Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»:

- розглянуто справ про правопорушення – 2;

- накладено фінансових санкцій за правопорушення – 2 на суму 35 700 грн.

*****

Нацкомфінпослуг планує вдосконалити заходи впливу за порушення законодавства про фінансові послуги

Нацкомфінпослуг оприлюднила проект розпорядження «Про внесення змін до Положення про застосування Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, заходів впливу за порушення законодавства про фінансові послуги». Нормативний акт, зокрема, передбачає:

- визначення таких термінів: акт про правопорушення законодавства про фінансові послуги; довідка; докази у справі; матеріали справи; місцезнаходження; провадження у справі; провадження у справі, розпочате за зверненням громадян; розгляд справи; факт порушення законодавства про фінансові послуги;

- зміну складу уповноважених осіб на прийняття рішення про застосування заходу впливу у вигляді зобов’язання порушника вжити заходів для усунення порушення та/або вжити заходів для усунення причин, що сприяли вчиненню порушення та строк прийняття даного рішення;

- встановлення обов’язку особи надати інформацію та/або належним чином засвідчені копії документів на письмову вимогу Нацкомфінпослуг;

- запровадження додаткового повідомлення особи про прийняті рішення Нацкомфінпослуг шляхом надсилання їх скан–копії у форматі .pdf на офіційну електронну пошту особи, яка міститься у Державному реєстрі фінансових установ, інших реєстрах, що ведуться Нацкомфінпослуг;

- зміну строків прийняття рішення Нацкомфінпослуг як колегіального органу та уповноваженою особою Нацкомфінпослуг;

- прийняття рішення уповноваженою особою Нацкомфінпослуг у справах, розпочатих за зверненнями громадян;

- встановлення можливості оскарження до Нацкомфінпослуг як колегіального органу рішення уповноваженої особи Комісії про застосування заходу впливу у вигляді зобов’язання порушника вжити заходів для усунення порушення та/або вжити заходів для усунення причин, що сприяли вчиненню порушення;

- заходи контролю за виконанням особами рішень Нацкомфінпослуг про застосування заходів впливу та припиненням порушень законодавства про фінансові послуги.

*****

У 2015 році збільшилися інвестиції на приватизовані підприємства

Згідно з даними Звіту ФДМУ про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації, здійсненого державними органами приватизації протягом 2015 року, станом на початок 2016 року на обліку органів приватизації перебувало 12 359 договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації. З них: 1 081 договір купівлі-продажу пакетів акцій акціонерних товариств; 8 341 договір купівлі-продажу об’єктів малої приватизації; 2 937 договорів купівлі-продажу об’єктів незавершеного будівництва.

Із загальної кількості зазначених договорів у 2015 році ФДМУ фактично перевірив стан виконання 704 договорів. За результатами перевірок було встановлено, що більшість зобов’язань, взятих покупцями об’єктів приватизації, виконується належним чином.

Невиконання тих чи інших умов встановлено в 94 випадках, що дорівнює 13,4% від загальної кількості перевірених договорів.

Загальна сума штрафів, пені та неустойок, яка була нарахована (за накопичувальним підсумком) за рішеннями судів за всі роки контролю становить 32,92 млн. грн. та $119,3 тис. Фактично, станом на 01.01.2016 р., сплачено 17,81 млн. грн. та $106,4 тис.

На звітну дату у власність держави (за накопичувальним підсумком) було повернуто 352 об’єкти приватизації, з яких, 86 пакетів акцій, 60 єдиних майнових комплексів та 207 об’єктів незавершеного будівництва.

За 98 договорами триває претензійно-позовна робота щодо їх розірвання (визнання недійсними) і повернення відчужених за ними об’єктів у державну власність. З них, 10 – це пакети акцій, 16 – єдині майнові комплекси та 72 – об’єкти незавершеного будівництва.

Загальна сума коштів, отриманих від продажу об’єктів, повернутих у державну власність, (за накопичувальним підсумком) становить 104,16 млн. грн.

Результати перевірок стану виконання інвестиційних зобов’язань та інших зобов’язань, виражених у грошовій формі, засвідчили, що такі зобов’язання містять 860 договорів купівлі-продажу пакетів акцій, 364 договори купівлі-продажу об’єктів малої приватизації та 78 договорів купівлі-продажу об’єктів незавершеного будівництва.

Цими договорами в цілому передбачено інвестування підприємств у 1995-2021 рр. на загальну суму 16,39 млрд. грн., $2,22 млрд. та 19,26 млн. євро. У тому числі, за станом на 01.01.2016 р., обсяги інвестицій мали дорівнювати 12,74 млрд. грн., $1,51 млрд. та 19,26 млн. євро. Фактично на звітну дату на приватизовані об’єкти надійшло 15,04 млрд. грн., $1,91 млрд. та 72 млн. євро, що перевищило планові показники.

Договорами купівлі-продажу пакетів акцій передбачено надходження до них у 1995-2021 рр. інвестицій на загальну суму 15 млрд. грн., $1,92 млрд. та 19,26 млн. євро. У тому числі, за станом на 01.01.2016 р., обсяги інвестицій мали дорівнювати 11,71 млрд. грн., $1,45 млрд. та 19,26 млн. євро. Фактично, починаючи з 1995 року, приватизовані підприємства вже отримали інвестицій на суму 13,47 млрд. грн., $1,89 млрд. та 72 млн. євро.

*****

Протягом 2015 року на більшості європейських фондових бірж
спостерігалося зростання основних індексів

Згідно з даними Федерації Європейських Фондових Бірж (FESE), станом на кінець 2015 року, лідерами серед фондових бірж країн Європи за показником ринкової капіталізації були група бірж Euronext – 3,03 трлн. євро, Deutsche Börse (Німеччина) – 1,57 трлн. євро, SIX Swiss Exchange (Швейцарія) – 1,39 трлн. євро, група бірж NASDAQ Nordics&Baltics – 1,16 трлн. євро та BME Spanish Exchanges (Іспанія) – 0,72 трлн. євро.

Найкращу динаміку зростання з початку року продемонстрували CEESEG–Budapest (Угорщина), капіталізація якої збільшилась на 34,8%, Malta Stock Exchange (Мальта) – на 34%, група бірж NASDAQ Nordics&Baltics – на 17,3%, SIX Swiss Exchange – на 12,5% та група бірж Euronext – на 10,3%.

Протягом минулого року на більшості європейських фондових бірж спостерігалося зростання основних індексів. Найбільше зросли біржові індекси Irish Stock Exchange (Ірландія) – на 52,8%, CEESEG–Budapest – на 43,8%, NASDAQ Nordic-Copenhagen (Данія) – на 28,5%, група бірж NASDAQ Nordics&Baltics – на 12,7% та Euronext Brussels (Бельгія) – на 12,6%.

Разом із тим, на деяких біржах відбувалося падіння біржових індексів. Найгірші результати мали Athens Exchange (Греція), індекс якої впав на 30,8%, Cyprus Stock Exchange (Кіпр) – на 20,4% та Warsaw Stock Exchange (Польща) – на 19,7%.

У звітному періоді дещо збільшилася кількість компаній, які знаходяться в лістингу фондових бірж Європи. Станом на кінець 2015 року, найбільшу кількість компаній у лістингу мали BME Spanish Exchanges – 3 651, група бірж Euronext – 1 068 та Warsaw Stock Exchange – 905.

Серед фондових майданчиків країн Центральної та Східної Європи найбільшу капіталізацію, станом на кінець минулого року, мала Warsaw Stock Exchange – 126 млрд. євро. Друге місце посіла CEESEG-Vienna (Австрія), капіталізація якої становила 87,9 млрд. євро, а третє - CEESEG-Prague (Чехія) з капіталізацією 23,5 млрд. євро.

Найкращу динаміку зростання капіталізації з початку року в цьому регіоні продемонстрували майданчики Угорщини та Чехії.

Протягом 2015 року на більшості фондових бірж ЦСЄ відбувалося зниження основних індексів. Зростання індексів мало місце лише на CEESEG–Budapest (як зазначалося вище - на 43,8%), CEESEG-Vienna – на 11% та CEESEG-Prague - на 1%.

У регіоні Центральної та Східної Європи найбільшу кількість компаній у лістингу мали Warsaw Stock Exchange - 905, Bulgarian Stock Exchange (Болгарія) – 365 та CEESEG-Vienna – 92. При цьому на більшості фондових майданчиків ЦСЄ відбулося певне збільшення кількості лістингових компаній.

*****

Загальний обсяг торгів на фондових біржах України
у січні 2016 року склав 14,08 млрд. грн.

За інформацією НКЦПФР загальний обсяг торгів на вітчизняному організованому фондовому ринку у січні 2016 року склав 14,08 млрд. грн., що виявилося у 1,9 раза менше показника січня 2015 року (26,7 млрд. грн.).

Лідерами за обсягами торгів серед фінансових інструментів були депозитні сертифікати НБУ. З ними було укладено угод на загальну суму 6,76 млрд. грн. Обсяг угод з облігаціями внутрішньої державної позики дорівнював 6,58 млрд. грн., з корпоративними облігаціями - 0,44 млрд. грн., з акціями - 0,12 млрд. грн., з інвестиційними сертифікатами - 83,7 млн. грн., з деривативами - 81,64 млн. грн., з опціонними сертифікатами - 14,74 млн. грн.

*****

У січні 2016 року на ФБ «Перспектива» було укладено
0,36 тис. договорів на суму 12,87 млрд. грн.

У січні 2016 року на ФБ «Перспектива» було укладено 0,36 тис. договорів на суму 12,87 млрд. грн. Обсяг торгів депозитними сертифікатами НБУ становив 6,76 млрд. грн., ОВДП - 6,05 млрд. грн., корпоративними облігаціями - 47,12 млн. грн., опціонними сертифікатами - 14,74 млн. грн., інвестиційними сертифікатами - 6,93 млн. грн., акціями - 0,13 млн. грн.

За станом на кінець січня 2016 року кількість цінних паперів та інших фінансових інструментів у Біржовому списку ФБ «Перспектива» дорівнювала 899. З них, 415 цінних паперів перебувало у першому рівні лістингу, 7 - у другому рівні лістингу та 477 - у списку позалістингових цінних паперів. При цьому структура біржового списку Біржі була такою: 264 акції; 232 ОВДП; 41 інвестиційний сертифікат; 131 корпоративна облігація; 2 муніципальні облігації; одна іпотечна облігація; 24 опціонних сертифікати; 21 ф’ючерсний контракт; 183 депозитних сертифікати НБУ.

*****

У січні 2016 року Індекс ПФТС знизився на 1,21%

У січні 2016 року загальна кількість угод на Фондовій Біржі ПФТС становила 0,73 тис., а їх обсяг – 0,86 млрд. грн. Обсяг угод з ОВДП склав 0,53 млрд. грн., з корпоративними облігаціями - 0,32 млрд. грн., з акціями - 6,72 млн. грн., з цінними паперами ІСІ - 0,06 млн. грн.

Індекс ПФТС протягом січня знизився на 1,21% з 240,7 до 237,78 пункту.

За станом на кінець січня 2016 року у Біржовому списку ПФТС перебувало 1 339 цінних паперів, з них, 610 акцій, 184 корпоративні облігації, 269 ОВДП, 106 цінних паперів ІСІ, 3 муніципальні облігації, 163 депозитних сертифікати НБУ та 4 ОЗДП. До першого рівня лістингу було включено 269 цінних паперів, до другого - 33, а до списку позалістингових цінних паперів – 1 037.

*****

Індекс українських акцій у січні 2016 року знизився на 4,94%

У січні 2016 року на «Українській біржі» було укладено 8,89 тис. угод на загальну суму 0,21 млрд. грн. При цьому обсяг угод з цінними паперами становив 0,13 млрд. грн., а їхня кількість - 6,12 тис. В свою чергу, на строковому ринку «Української біржі» у січні зафіксовано 2,7 тис. угод на загальну суму 0,08 млрд. грн.

Індекс українських акцій протягом місяця знизився на 4,94% з 685,86 до 651,95 пункту.

*****

За минулий тиждень Індекс ПФТС знизився на 1,09 пункту,
а Індекс українських акцій – на 24,98пункту

Індекс та обсяги торгів на ПФТС за 05.02.2016 р.

Обсяг торгів,

грн.

Індекс

ПФТС

112 278 850,18

236,69

Індекс українських акцій та обсяги торгів на «Українській біржі»
за 05.02.2016 р.

Обсяг торгів,

грн.

Індекс

українських акцій

15 130 082

626,97

*****

Платіжний баланс України у 2015 році зведено
з профіцитом вперше за п’ять років

У 2015 році платіжний баланс України повернувся з дефіцитного до профіцитного стану, повідомляє прес-служба НБУ. Його позитивне сальдо минулого року становило $849 млн. на противагу від’ємному сальдо розміром $13,3 млрд. у 2014 році. Востаннє платіжний баланс було зведено в «плюс» у 2010 році.

Це є насамперед результатом значного скорочення дефіциту поточного рахунку. Минулого року він був мінімальним з 2005 року. Якщо у 2014 році цей показник сягнув $4,6 млрд. (3,5% від ВВП), то у 2015 році він зменшився до $204 млн. (0,2% від ВВП). Корекції поточного рахунку сприяло більш швидке падіння імпорту (33,5%) порівняно з падінням експорту (30,5%).

Несприятлива зовнішньоекономічна кон’юнктура на ринках металів та агропродукції, а також обмеження торгівлі з Російською Федерацією відобразилися на обсягах вітчизняного експорту. Найбільш суттєво зменшився експорт продукції машинобудування, металургії та хімічної промисловості. Але водночас це було компенсовано зниженням цін на енергоресурси, меншими фізичними обсягами імпорту природного газу, а також високим врожаєм окремих видів зернових культур, зокрема пшениці. Найбільшими темпами знижувалися обсяги імпортованих продовольчих товарів, продукції машинобудування та енергетичних ресурсів.

Паралельне скорочення експорту та імпорту товарів відбувалося і в географічному розрізі. Зокрема, з ключовими торговими партнерами України - Російською Федерацією та Європейським Союзом.

Профіцит фінансового рахунку також покращив стан платіжного балансу. Чисті залучення за фінансовим рахунком становили $488 млн. В першу чергу – завдяки значним обсягам офіційного фінансування від міжнародних партнерів.

Додатково на стан фінансово рахунку сприятливо вплинув чистий приплив прямих іноземних інвестицій у розмірі в $3,1 млрд. Три чверті з цих надходжень припадали на банківський сектор і були пов’язані з докапіталізацією банків материнськими установами.

*****

Протягом січня-грудня 2015 року сума державного та гарантованого
державою боргу України зменшилась на $4,32 млрд.

Протягом січня-грудня 2015 року сума державного та гарантованого державою боргу України у доларовому еквіваленті зменшилась на $4,32 млрд., повідомляє Міністерство фінансів. Основною причиною таких змін є проведення реструктуризації та списання частини державного та гарантованого державою зовнішнього боргу.

Водночас, державний та гарантований державою борг у гривневому еквіваленті збільшилася на 470,93 млрд. грн, через девальвацію національної валюти, курс якої по відношенню до долара США зріс з 15,77 грн./$ на кінець 2014 року до 24 грн./$ на кінець грудня 2015 року.

У грудні 2015 року в обліку виконання державного бюджету та в обліку державного та гарантованого державою боргу було відображено переведення місцевого боргу Київської міської ради за місцевими зовнішніми запозиченнями, здійсненими у 2005 та 2011 роках, до державного боргу відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1040 від 18.12.2015 р.

При цьому необхідно зазначити, що на кінець 2015 року було забезпечено утримання фактичного обсягу державного боргу в межах граничного обсягу, встановленого статтею 5 Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік».

*****

За січень 2016 року обсяг міжнародних резервів України
збільшився на 1% або на $142 млн.

За попередніми даними Національного банку міжнародні резерви України станом на 1 лютого 2016 року дорівнювали $13,44 млрд. в еквіваленті. За перший місяць поточного року обсяг резервів збільшився на 1% або на $142 млн. У річному вимірі резерви зросли вдвічі.

Нарощуванню резервів протягом останнього місяця року сприяло розміщення облігацій внутрішньої державної позики, деномінованих в доларах США. Це забезпечило надходження на користь Уряду коштів у сумі $486,1 млн. Водночас сальдо надходжень від операції swap становило $84,5 млн.

Зростання резервів відбулося, незважаючи на необхідність здійснити платежі Уряду з погашення та обслуговування державного та гарантованого державою боргу в іноземній валюті. На ці цілі у січні було витрачено $422,7 млн. Зокрема, $344,2 млн. було спрямовано на погашення та обслуговування за державними цінними паперами. Також $173,5 млн. було спрямовано на платежі Уряду та Національного банку на користь МВФ.

Крім того, у січні Національний банк здійснював валютні аукціони для згладжування надмірних коливань курсу гривні. З цією метою протягом місяця було куплено валюту обсягом $43,5 млн. та продано валюту обсягом $117,8 млн. Чистий продаж валюти Національним банком під час аукціонів за січень становив 74.3 млн.

За результатами місяця обсяг міжнародних резервів України покриває 3,4 місяці імпорту і є достатнім для виконання зобов’язань і поточних операцій Уряду та Національного банку.

 

Випуск підготовлено за повідомленнями Інтернет-ресурсів та власною інформацією

Основні цифри
Всього компаній-членів284на 03.07.24
Кількість КУА279на 03.07.24
Кількість адміністраторів НПФ17на 03.07.24
Кількість ІСІ1791на 03.07.24
Кількість НПФ*53на 03.07.24
Кількість СК*1на 30.04.24
Активи в управлінні КУА, млн грн626 224на 30.04.24
Активи НПФ в адмініструванні, млн грн2 948на 30.04.24