Новини УАІБ

01 вересня 2014

Відбулося засідання Ради УАІБ

28 серпня 2014 року відбулося чергове засідання Ради УАІБ. Заслухано інформацію Дирекції про проведену роботу щодо трактування змін до Податкового кодексу України, зокрема статті 136.1.9, а також пропозиції Асоціації до проекту нових змін до ПКУ, які розробляє Міністерство фінансів України.  

Члени Ради затвердили рішення Дисциплінарного комітету щодо виключення зі складу членів Асоціації ТОВ «КУА БІЗНЕСІНВЕСТРЕСУРС» (м.Київ), ТОВ «КУА «ІСФП МЕНЕДЖМЕНТ» (м.Київ), ТОВ «КУА «МЕРКУРІЙ -КАПІТАЛ» (м. Харків), ТОВ «РФМ» (м. Дніпропетровськ), ТОВ «КУА «СИСТЕМНІ ІНВЕСТИЦІЇ» (м. Київ), ТОВ «КУА «СОВЄТ МЕНЕДЖМЕНТ» ( м. Київ) у зв’язку з порушенням внутрішніх документів УАІБ.

На підставі відповідних рішень НКЦПФР про анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності зі складу членів УАІБ також виключено ТОВ «КУА «Пріоритет Фінанс» (м.Київ), ТОВ «КУА «Енерго» (м.Херсон), ТОВ «КУА «Вертекс Інвест Менеджмент» (м. Одеса), ТОВ “Ексім-Капітал» (м.Київ).

Наступне засідання Ради УАІБ відбудеться  25 вересня 2014 року.

*****

За перше півріччя 2014 року загальні активи НПФ України зросли на 13,9%

Згідно з даними Нацкомфінпослуг, за станом на початок липня 2014 року, до Державного реєстру фінансових установ було внесено 80 недержавних пенсійних фондів та 27 адміністраторів НПФ. На початку року кількість цих установ дорівнювала 81 та 27 відповідно.

Недержавні пенсійні фонди зареєстровано у дев’яти регіонах України. Найбільша їх кількість зосереджена у м. Києві - 60 або 75% від загальної кількості.

Адміністраторами НПФ за станом на звітну дату було укладено 56,5 тис. пенсійних контрактів (що на 8% менше показника початку року) з 48,7 тис. вкладниками, з яких 2,4 тис. вкладників (або 4,9%) - це юридичні особи, а 46,3 тис. вкладників (або 95,1%) - фізичні особи.

За перше півріччя кількість учасників недержавних пенсійних фондів за укладеними пенсійними контрактами зменшилася на 0,1% та на початок липня становила 837,7 тис. осіб. Серед учасників НПФ переважну більшість становили особи віком від 25 до 50 років (63,9%) та особи віком від 50 до 60 років (25,1%). Частка учасників НПФ вікової групи старше 60 років дорівнювала 6,3%, а вікової групи до 25 років - 4,7%.

Як і раніше, більшість учасників недержавних пенсійних фондів становили чоловіки. Причому у віковій групі старше 60 років їхня кількість перевищує кількість жінок у 2,75 раза.

Загальний обсяг сплачених пенсійних внесків за січень-червень поточного року збільшився на 8,5% і, за станом на початок липня, дорівнював 1 722,8 млн. грн.

Пенсійні виплати (одноразові та на визначений строк) на звітну дату становили 339,7 млн. грн., збільшившись на 13,2% у порівнянні з початком року. При цьому одноразові виплати збільшилися на 11,8%, а виплати на визначений строк - на 31,6%. У цілому, за станом на початок липня 2014 р., недержавними пенсійними фондами було здійснено пенсійних виплат (одноразово та на визначений строк) 71 тис. учасникам, що склало 8,5% від їх загальної кількості.

Обсяг загальних активів НПФ за перше півріччя 2014 року збільшився на 13,9% з 2,09 млрд. грн. до 2,38 млрд. грн.

Структура загальних активів НПФ, за станом на звітну дату, була такою: банківські депозити - 38,2%; корпоративні облігації - 30,1%; акції - 12,4%; облігації внутрішньої державної позики - 12,1%; нерухомість - 2,9%; банківські метали - 0,7%; муніципальні облігації - 0,1%; інші активи - 3,5%.

Загальна сума інвестиційного доходу недержавних пенсійних фондів, за станом на початок липня 2014 р., дорівнювала 1,17 млрд. грн. (що на 22,5% більше показника початку року). Витрати, що відшкодовуються за рахунок пенсійних активів, становили 154,2 млн. грн. або 6,5% від загальної суми активів НПФ.

Основна частина таких витрат припадала на оплату послуг з управління активами пенсійного фонду - 106,5 млн. грн. або 69,1% від загальної суми витрат. Витрати на оплату послуг з адміністрування пенсійного фонду становили 34,6 млн. грн. (22,5%), а на оплату послуг зберігача, який здійснює зберігання активів пенсійного фонду, - 8,1 млн. грн. (5,2%).

Витрати на оплату послуг, пов’язаних зі здійсненням операцій з пенсійними активами, які надаються третіми особами, складали 2,2 млн. грн. (1,4%), послуг, з проведення планових аудиторських перевірок НПФ - 1,5 млн. грн. (0,9%), а на оплату інших послуг - 1,3 млн. грн. (0,8%).

*****

Уряд схвалив законопроект, що врегульовує
інтереси міноритаріїв та мажоритаріїв

Кабінет Міністрів схвалив удосконалений проект закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариствах», розроблений НКЦПФР, повідомляє прес-служба Комісії. Документ вже зареєстровано у Парламенті під №4534а.

За словами Голови НКЦПФР Дмитра Тевелєва, однією із новацій законопроекту є впровадження процедури, згідно з якою мажоритарні акціонери при зосередженні ними 95% акцій набувають права вимагати від решти акціонерів продажу належних їм акцій. В той же час, міноритарії мають продати свої пакети цінних паперів мажоритаріям. При цьому важливим моментом є встановлення справедливої ціни акцій. Цей законопроект прописує умови її визначення з дотриманням інтересів усіх акціонерів.

Сьогодні на практиці у випадку придбання акціонером великого пакета акцій дрібні акціонери повністю виключаються із процесів, які впливають на роботу компанії, і прийняття рішень на зборах. Крім того, при зосередженні в руках одного акціонера такого пакета ліквідність міноритарного пакета може знизитися, і дрібним акціонерам буде складно реалізувати свої акції за вигідною ціною на публічному ринку.

Проблема паритетного врахування інтересів власників великих пакетів акцій і міноритаріїв у законодавстві багатьох країн значною мірою вирішується шляхом застосування такого права на обов’язковий викуп акцій, як сквіз-аут (squeeze-out). Ця процедура спрямована на захист міноритарного акціонера, якому як компенсація пропонується викуп належних йому акцій за справедливою ціною.

Крім того, процедура сквіз-аут спрямована на унеможливлення рейдерского захвату підприємств. Так, за захистом своїх порушених прав до суду може звернутися будь-який акціонер, навіть власник однієї акції, який буде незадоволений невеликим технічним огріхом у процедурі ухвалення рішень загальними зборами акціонерів тощо. Потім може бути застосована рейдерська схема втягування акціонерного товариства у судові спори, які створюють перепони в управлінні підприємством.

Запропонований у законопроекті механізм обов’язкового продажу акцій міноритарним акціонером акціонеру-власнику 95 і більше відсотків акцій унеможливлює такі випадки. Таким чином, ця ініціатива Комісії направлена не лише на дотримання паритету у захисті інтересів міноритаріїв і мажоритаріїв, а й на захист прав та інтересів інвесторів, що є пріоритетним завданням регулятора.

*****

НКЦПФР наголошує на необхідності оновлення
програмного забезпечення учасниками ринку

НКЦПФР нагадує учасникам фондового ринку про необхідність оновлення програмного забезпечення для повноцінного провадження своєї діяльності.

Як зазначають у прес-службі регулятора, Національний депозитарій України завершив адаптацію програмного забезпечення, яке використовується учасниками фондового ринку для ведення своєї професійної діяльності (ОБЕРОН, НДУ-Мейл, СЕД Емітента, НДУ-Звіт) під сучасні операційні системи.

Одним із важливих етапів переходу на використання оновленого програмного забезпечення є отримання учасниками ринку нових сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП), електронних печаток та шифрування (сертифікатів). Зазначене оновлення здійснюється безкоштовно та у межах терміну дії існуючих сертифікатів.

Завчасне проведення необхідних заходів дозволить залишити простим та комфортним існуючий процес подання адміністративних даних та інформації до НКЦПФР.

За інформацією НДУ, за станом на 21 серпня 2014 року 177 учасників фондового ринку досі не отримали нові сертифікати.

*****

Комісія рекомендує фахівцям з фондового ринку навчальну літературу

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку прийняла низку рішень щодо рекомендації деяких навчальних посібників для використання освітніми закладами при підготовці фахівців з питань фондового ринку, повідомляє прес-служба регулятора.

Так, Комісією рекомендовані такі видання: «Фінансовий моніторинг на ринку цінних паперів» (автори: Леонов Д. А., Яровий С. М.), «Біржовий фондовий ринок в Україні» (автори: Бурмака М. О., Бутенко Д. С. та інші), «Торгівля цінними паперами в Україні» (автори: Москвін С. О., Дегтярьова Н. М., Топішко О. І. та інші). Ці книжки були надані Навчально-методичною радою з питань фондового ринку та корпоративного управління Українського інституту розвитку фондового ринку Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.

Як зазначила т. в. о. директора департаменту аналізу, стратегії та розвитку законодавства НКЦПФР Олени Логвиненко, Комісія координує роботу з підготовки фахівців з питань фондового ринку, встановлює кваліфікаційні вимоги щодо осіб, які здійснюють професійну діяльність з цінними паперами, та проводить їх сертифікацію, тому спеціалісти регулятора розглядають навчальні посібники, які розкривають тематику відповідних спеціалізацій підготовки фахівців ринку цінних паперів та які подаються Комісії на розгляд. Адже виховувати майбутніх працівників фондового ринку - дуже відповідальне завдання.

*****

Регулятор схвалив проект Рішення щодо порядку дій учасників
депозитарної системи у зв’язку з ситуацією, що склалась
у Донецькій та Луганській областях (зоні АТО)

НКЦПФР схвалила проект рішення «Щодо запобігання порушень прав інвесторів та уникнення ризиків професійних учасників», інформує прес-служба регулятора. Цим документом визначено порядок дій професійних учасників, зокрема, Центрального депозитарію, Розрахункового центру, а також депозитарних установ з місцезнаходженням у зоні АТО на період до закінчення антитерористичної операції на сході України та створення умов, необхідних для відновлення провадження професійної діяльності на фондовому ринку за постійним місцезнаходженням, а також дій депозитарних установ з місцезнаходженням в Автономній республіці Крим та міста Севастополь.

*****

НКЦПФР звітує про підсумки державних перевірок за перше півріччя 2014 року

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку  підбила підсумки заходів контролю за діяльністю учасників ринку цінних паперів та саморегулівних організацій, здійснених за перші шість місяців поточного року, повідомляє прес-служба Комісії.
Звіт показав, що протягом січня-червня 2014 року відбулось зменшення кількості планових та позапланових перевірок учасників ринку цінних паперів порівняно з аналогічним періодом 2013 року. Так, було проведено 317 перевірок (за аналогічний період минулого року - 576) та виявлено 735 правопорушень (за перше півріччя 2013 року - 919).

Слід зазначити, що хоч кількість перевірок зменшилася на 45%, кількість виявлених порушень у діяльності зменшилася тільки на 20%. Таку тенденцію директор Департаменту контрольно-правової роботи НКЦПФР Олег Мисюра пояснює завершенням етапу підвищеного контролю за учасниками ринку цінних паперів у зв’язку зі змінами в законодавстві щодо дематеріалізації випусків акцій, враховуючи, що більшість планових перевірок стосувалась діяльності реєстраторів та депозитарних установ.

Зокрема, у розрізі видів професійної діяльності на ринку цінних паперів Комісією були проведені перевірки 52 торговців цінними паперами, в діяльності яких було виявлено 30 порушень, 32 депозитарних установ і такої ж кількості компаній з управління активами (виявлено 15 та 24 порушення відповідно), а також п’яти організаторів торгівлі (виявлено п’ять порушень). Крім того, заходи з контрою були здійснені щодо двох юридичних осіб, дії ліцензій яких закінчились або анульовані, і у них виявлено два порушення. Всього було виявлено 185 правопорушень та анульовано 16 ліцензій на провадження професійної діяльності.

Протягом першого півріччя 2014 року Комісія продовжувала активно працювати в напрямку досліджень ознак маніпулювання цінами на ринку цінних паперів. Так, протягом січня-червня було підготовлено 11 аналітичних довідок щодо дій учасників ринку цінних паперів, пов’язаних з маніпулюванням цінами. За результатами аналізу порушено три справи про правопорушення на ринку цінних паперів щодо встановлених ознак маніпулювання цінами на фондовому ринку.

Останнім часом при проведенні контролюючих заходів НКЦПФР використовує камеральний підхід, тобто віддалені перевірки, а також метод контролю, заснований на оцінці ступеня ризику (чим нижчий ризик у профучасника, тим рідше він перевіряється регулятором). Нагадаємо, що на цей час підставою для включення учасника ринку цінних паперів у план-графік перевірок є виключно наявність ризиків в його діяльності, а позапланові перевірки здійснюються на основі вичерпного переліку підстав, зазначеного в законодавстві.

*****

Загальний обсяг ПІІ, внесених в економіку України,
за станом на 1 липня 2014 року дорівнював $50 021,8 млн.

За інформацією Державної служби статистики, загальний обсяг ПІІ, внесених в економіку України, за станом на 1 липня 2014 року дорівнював $50 021,8 млн. Такий результат виявився на 11,9% менше показника початку поточного року та становив $1 164,1 в розрахунку на одну особу.

Найбільший відтік інвестицій у січні-червні поточного року був зафіксований у фінансових установах, на промислових підприємствах, а також в установах професійної, наукової та технічної діяльності. Поряд із цим, відбулося зменшення капіталу практично усіх країн - основних інвесторів України.

У січні-червні 2014 року іноземними інвесторами у вітчизняну економіку було внесено $1 298 млн. прямих інвестицій. З країн Європейського Союзу надійшло $994,5 млн. (76,6% загального обсягу), з інших країн світу - $303,5 млн. (23,4%). При цьому загальні обсяги ПІІ в Україну зменшилися через значні обсяги відтоку іноземного капіталу та зміни його вартості в результаті курсових коливань.

В цілому, за станом на 1 липня 2014 року інвестиції у нашу країну надійшли зі 133 країн світу. За накопичувальним підсумком з країн ЄС було внесено $38 833,2 млн. (77,6% загального обсягу), з інших країн світу - $11 188,6 млн. (22,4%).

До десятки основних країн-інвесторів, на які припадає 83% загального обсягу прямих інвестицій, входять такі держави: Кіпр - $1 699,4млн.; Німеччина - $ 5943 млн.; Нідерланди - $5 349,9 млн.; Росія - $3 051,9 млн.; Австрія - $2 782,8 млн.; Великобританія - $2 417,9 млн.; Британські Віргінські острови - $2 054,7 млн.; Франція - $1 741 млн.; Швейцарія - $1 373,2 млн.; Італія - $ 1082 млн.

Заборгованість українських підприємств за кредитами та позиками, торговими кредитами та іншими зобов’язаннями (борговими інструментами) перед прямими іноземними інвесторами за станом на 1 липня 2014 року дорівнювала $9 769,2 млн.

У результаті, загальний обсяг прямих іноземних інвестицій в Україну (включаючи акціонерний капітал та боргові інструменти) за станом на звітну дату складав $59 791 млн.

Варто зауважити, що у січні-червні поточного року сукупні обсяги капіталу нерезидентів з Кіпру зменшилися на $3 204,9 млн., Німеччини - на $178,4 млн., Нідерландів - на $193,8 млн., Росії - на $852,6 млн., Австрії - на $395,9 млн., Великобританії - на $354,5 млн., Британських Віргінських островів - на $221,1 млн., Франції - на $50,5 млн., Італії - на $128,2 млн. Натомість, інвестиції зі Швейцарії зросли на $22,2 млн..

Найбільший відтік іноземного капіталу в галузевому розрізі у січні-червні поточного року спостерігався у фінансових установах ($2 384 млн.), на промислових підприємствах (на $1 913,6 млн.), а також в установах професійної, наукової та технічної діяльності - $693,5 млн.

В цілому, за станом на 1 липня 2014 року обсяги іноземних інвестицій (за накопичувальним підсумком)на промислових підприємствах дорівнював $16 079,5 млн., або 32,1% від загального обсягу ПІІ в Україну, у тому числі, на підприємствах переробної промисловості - $13 542,3 млн., об’єктах добувної промисловості і розроблення кар’єрів - $1 566,6 млн., підприємствах з постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря - $896,6 млн.

Серед галузей переробної промисловості у металургійне виробництво та виробництво готових металевих виробів було внесено $5 780,6 млн. прямих інвестицій, у виробництво харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів - $2 954,7 млн., у виробництво гумових і пластмасових виробів, а також іншої неметалевої мінеральної продукції - $1 360,1 млн., у машинобудування - $1 096,4 млн., у виробництво хімічних речовин і хімічної продукції - $1 048,6 млн.

У фінансових установах було акумульовано $12 669,4 млн. (25,3%), на підприємствах оптової та роздрібної торгівлі, ремонту автотранспортних засобів - $6 424,3 млн. (12,8%), в організаціях, що здійснюють операції з нерухомим майном - $4 046,7 млн. (8,1%), в установах професійної, наукової та технічної діяльності - $3 313,2 млн. (6,6%).

У регіональному розрізі лідируючі позиції за обсягами залучених інвестицій посіли м. Київ - $24 807,7 млн. (49,6% загального обсягу ПІІ), Дніпропетровська - $8 142,1 млн. (16,3%), Донецька - $2 963,3 млн. (5,9%), Харківська - $1 887 млн. (3,8%), Київська - $1 825,6 млн. (3,6%), Львівська - $1 533,2 млн. (3,1%) та Одеська - $1 525,2 млн. (3%) області.

*****

З України в економіку країн світу за станом на 1 липня 2014 року
було внесено $6 491,8 млн.

Загальний обсяг прямих іноземних інвестицій з України в економіку країн світу за станом на 1 липня 2014 року (за накопичувальним підсумком) дорівнював $6 491,8 млн., у тому числі у країни ЄС - $6 066,7 млн. (93,5% загального обсягу), в інші країни - $425,1 млн. (6,5%).

Вимоги українських прямих інвесторів за борговими інструментами до підприємств прямого інвестування за кордоном на звітну дату становили $217,9 млн. У результаті загальний обсяг ПІІ (акціонерний капітал та боргові інструменти) з України в економіку країн світу складав $6 709,7 млн.

Основними інвесторами з України є установи професійної, наукової та технічної діяльності, обсяги інвестицій яких на звітну дату (за накопичувальним підсумком) становили $5 476,7 млн. (84,4% від загального обсягу), фінансові установи - $592,5 млн. (9,1%), промислові підприємства - $169,8 млн. (2,6%), а також підприємства оптової та роздрібної торгівлі, ремонту автотранспортних засобів - $128,5 млн. (2%).

Прямі інвестиції з України були здійснені в 45 країн світу. Найбільші обсяги капіталу ($5 820,1 млн.) спрямовано до Кіпру. До Росії внесено $295,8 млн., до Латвії - $106,3 млн., до Польщі - $56,1 млн., до Грузії - $40,4 млн., до Казахстану - $26,6 млн., до Британських Віргінських островів - $25,8 млн.

Серед регіонів найбільші інвестиції здійснено підприємствами Донецької області - $5 429,5 млн. (83,6%), м. Києва - $739,9 млн. (11,4%) та Дніпропетровської області - $125,8 млн. (1,9%).

*****

За перше півріччя 2014 року кількість об’єктів з державними
корпоративними правами зменшилася на 2,5%

За станом на початок другого півріччя 2014 року в Реєстрі корпоративних прав держави обліковувалося 567 господарських товариства, у статутному капіталі яких є державна частка.

Держава в особі уряду, Фонду держмайна, міністерств та інших центральних та місцевих органів виконавчої влади здійснювала управління корпоративними правами держави в 470 акціонерних товариствах, 56 товариствах з обмеженою відповідальністю та 31 національній акціонерній компанії (НАК) та державній холдинговій компанії (ДХК).

При цьому 273 господарських товариства (49,01% загальної кількості) мали в статутному капіталі державну частку понад 50%, яка надає державі право контролю за їхньою діяльністю (148 господарських товариств або 26,57% мали державну частку 100%), 143 господарських товариства (25,67%) - державну частку розміром від 25 до 50% й також 141 господарських товариств (25,31%) - державну частку менше 25%.

У Реєстрі корпоративних прав держави обліковувалося 131 АТ, засноване міністерствами в процесі корпоратизації державних підприємств, а також 21 НАК та ДХК, які не надають до Фонду жодної статистичної звітності, а функції з управління цими товариствами здійснюють виключно засновники - міністерства. При цьому 52 господарських товариства (9,33% загальної кількості) має стратегічне значення для економіки та безпеки держави, з них 41 - з контрольними держпакетами.

Фонд держмайна та його регіональні відділення безпосередньо здійснювали управління 370 об’єктами з корпоративними правами держави (66,42% загальної кількості), з них 137 об’єктів з контрольними держпакетами.

Міністерства та інші центральні й місцеві органи виконавчої влади управляли корпоративними правами 187 господарських товариств (33,58% загальної кількості), з них 136 об’єкти з контрольними держпакетами.

За перше півріччя 2014 року загальна кількість господарських товариств з державними частками зменшилася на 14 компаній або на 2,5%. При цьому кількість об’єктів з державною часткою до 10% зменшилася на одне товариство, від 10% до 25% - на шість товариств, від 25% до 50% - на шість товариств, а від 50% до 100% - на одне товариство.

На початок другого півріччя 2014 року господарськими товариствами, що належать до сфери управління ФДМУ, до Державного бюджету було перераховано дивідендів на державні частки на загальну суму 398,2 млн. грн.

Крім того, ФДМУ повідомляє, що за станом на звітну дату провадження в справі про банкрутство було порушено щодо 67 господарських товариств, у статутних капіталах яких державна частка перевищує 50% і які перебувають в управлінні Фонду держмайна.

Із загальної кількості зазначених об’єктів одне підприємство перебувало у стані реструктуризації, 3 товариства - у стадії розпорядження майном, 19 - у стадії санації, а 44 - у процесі ліквідації.

*****

За минулий тиждень Індекс ПФТС знизився на 5,82 пункту,
а Індекс українських акцій - на 59,85 пункту

Індекс та обсяги торгів на ПФТС за 29.08.2014 р.
Обсяг торгів, грн.
Індекс ПФТС
474 088 323,28
447
 
 Індекс українських акцій та обсяги торгів на «Українській біржі» за 29.08.2014 р.
Обсяг торгів, грн.
Індексукраїнських акцій
85 058 973
1 181,1

*****

У першому півріччі 2014 року в Україні було
освоєно 86,86 млрд. грн. капітальних інвестицій

Як повідомляє Державна служба статистики, в першому півріччі 2014 року в Україні було освоєно 86,86 млрд. грн. капітальних інвестицій. Такий показник виявився меншим за результат аналогічного періоду 2013 року на 27,5%.

Найбільші обсяги капітальних інвестицій у звітному періоді були зафіксовані в Києві (30% від загального обсягу), у Дніпропетровській області (9,8%), у Донецькій області (8,2%), у Київській області (7,4%) та в Полтавській області (4,3%). Капітальні інвестиції в нематеріальні активи дорівнювали 3,44 млрд. грн., а в матеріальні активи - близько 83,42 млрд. грн.

Найбільше капітальних інвестицій (72,2%) було освоєно за рахунок власних коштів підприємств та організацій. За рахунок коштів населення на індивідуальне житлове будівництво освоїли 11,2% капітальних інвестицій, кредитів банків та інших позик - 10,2%, коштів іноземних інвесторів - 1,6%, коштів місцевих бюджетів - 1%, коштів Державного бюджету - 0,4%, інших джерел фінансування - 3,4%.

Серед галузей економіки лідерами за обсягами освоєних капітальних інвестицій стали промисловість (41,6%) та будівництво (17,7%).

*****

Середня заробітна плата в Україні у липні 2014 року дорівнювала 3 537 грн.

За інформацією Державної служби статистики у липні 2014 року в Україні середня номінальна заробітна плата, нарахована на одного штатного працівника, склала 3 537 грн., що виявилося на 0,8% менше показника червня 2014 року. Реальна заробітна плата у порівнянні з попереднім місяцем зменшилася на 2,3%. У липні 2014 року у порівнянні із липнем 2013 року середня номінальна заробітна плата зросла на 2,6%, а реальна - зменшилася на 8,9%.

У січні-липні 2014 року середня номінальна заробітна плата становила 3 395 грн., що виявилося на 5% більше показника січня-липня 2013 року. Реальна заробітна плата у порівнянні із аналогічним періодом минулого року зменшилася на 1,7%.

Випуск підготовлено за повідомленнями Інтернет-ресурсів та власною інформацією

Основні цифри
Всього компаній-членів284на 03.07.24
Кількість КУА279на 03.07.24
Кількість адміністраторів НПФ17на 03.07.24
Кількість ІСІ1791на 03.07.24
Кількість НПФ*53на 03.07.24
Кількість СК*1на 30.04.24
Активи в управлінні КУА, млн грн626 224на 30.04.24
Активи НПФ в адмініструванні, млн грн2 948на 30.04.24