Реклама як засіб тиску на фондовому ринку
http://www.ppravda.com.ua/novini/item/324-реклама-як-засіб-тиску-на-фондовому-ринку
З першого січня вступив у силу Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства про цінні папери» від 4 липня 2012 року № 5042-VI.
Новий документ значно розширює повноваження Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР), у тому числі в частині регулювання реклами цінних паперів та фондового ринку. При цьому не має чіткої відповіді на питання: яку ж саме інформацію варто відносити до реклами? Зокрема, не зрозуміло, чи вважається рекламою цінних паперів та фондового ринку інформація про послуги професійного учасника, які фактично є предметом його діяльності, та яка розміщується ним на власному веб-сайті чи на сувенірній продукції.
Загалом, зважаючи на ту обставину, що фондовий ринок України на сьогодні переживає не найкращі свої часи, посилення регуляторного тиску на його учасників, зокрема, в частині реклами, є неспівмірним тим проблемам ринку, які вимагають негайного вирішення, і аж ніяк не допоможе їх врегулюванню, а завдасть лише надлишкового навантаження на діяльність учасників фондового ринку.
Всього компаній-членів | 283 | на 29.09.24 |
Кількість КУА | 278 | на 29.09.24 |
Кількість адміністраторів НПФ | 16 | на 29.09.24 |
Кількість ІСІ | 1815 | на 29.09.24 |
Кількість НПФ* | 53 | на 29.09.24 |
Кількість СК* | 1 | на 31.07.24 |
Активи в управлінні КУА, млн грн | 648 280 | на 31.07.24 |
Активи НПФ в адмініструванні, млн грн | 3 112 | на 31.07.24 |