Реклама як засіб тиску на фондовому ринку

20 лютого 2013
Податкова Правда, 18.02.2013

http://www.ppravda.com.ua/novini/item/324-реклама-як-засіб-тиску-на-фондовому-ринку

З першого січня вступив у силу Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства про цінні папери» від 4 липня 2012 року № 5042-VI.

Новий документ значно розширює повноваження Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР), у тому числі в частині регулювання реклами цінних паперів та фондового ринку. При цьому не має чіткої відповіді на питання: яку ж саме інформацію варто відносити до реклами? Зокрема, не зрозуміло, чи вважається рекламою цінних паперів та фондового ринку інформація про послуги професійного учасника, які фактично є предметом його діяльності, та яка розміщується ним на власному веб-сайті чи на сувенірній продукції.

Загалом, зважаючи на ту обставину, що фондовий ринок України на сьогодні переживає не найкращі свої часи, посилення регуляторного тиску на його учасників, зокрема, в частині реклами, є неспівмірним тим проблемам ринку, які вимагають негайного вирішення, і аж ніяк не допоможе їх врегулюванню, а завдасть лише надлишкового навантаження на діяльність учасників фондового ринку.

Основні цифри
Всього компаній-членів283на 29.09.24
Кількість КУА278на 29.09.24
Кількість адміністраторів НПФ16на 29.09.24
Кількість ІСІ1815на 29.09.24
Кількість НПФ*53на 29.09.24
Кількість СК*1на 31.07.24
Активи в управлінні КУА, млн грн648 280на 31.07.24
Активи НПФ в адмініструванні, млн грн3 112на 31.07.24