21 лютого відбудеться вебінар «Забезпечення функціонування системи управління ризиками». Організатор – Академія бізнес-освіти та консалтингу
У рамках щорічного підвищення кваліфікації з питань управління ризиками АКАДЕМІЯ БІЗНЕС-ОСВІТИ ТА КОНСАЛТИНГУ запрошує на online-вебінар на тему: «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ», який відбудеться 21.02.2025 р. о 10:00.
Цей навчально-практичний захід розрахований для членів комітету з управління ризиками та працівників підрозділу з управління ризиками (ризик-менеджери) у професійних учасниках ринків капіталу та організованих товарних ринків.
Під час вебінару будуть розглянуті такі блоки питань:
- загальні вимоги законодавства щодо управління ризиками;
- основи управління ризиками;
- організація системи управління ризиками. Внутрішні документи;
- кількісна оцінка показників ризик-менеджменту (допустимий рівень, ліміти, ризик-апетит, «буфер», толерантність). Управлінська звітність.
Учасники заходу отримають:
- методичні матеріали (презентація) в обсязі достатньому для підготовки внутрішніх документів: стратегії та політики управління ризиками, декларації схильності до ризиків;
- шаблони внутрішніх документів: профіль ризиків, декларація схильності до ризиків, звіт про ризики.
- Свідоцтво про підвищення кваліфікації, яке буде підтвердженням наявності сукупності знань в обсязі, необхідному для належного виконання відповідних посадових обов’язків з питань управління ризиками у професійному учаснику ринків капіталу та організованих товарних ринків.
Вартість участі для одного слухача складає 4 500 грн (без ПДВ).
Детальна інформація про навчання: https://www.facebook.com/1abec/posts/122128312502663797?ref=embed_post
Форма для реєстрації учасників: https://forms.gle/NLtw7hjCLX5VfT1c8
Реєстрація учасників занять відбудеться на платформі ZOOM 21.02.2025 р. з 9:45 до 10:00 за посиланням, яке буде надіслане на електронну адресу, вказану при реєстрації.
Українська асоціація інвестиційного бізнесу – інформаційний партнер заходу.
Всього компаній-членів | 283 | на 03.02.25 |
Кількість КУА | 278 | на 03.02.25 |
Кількість адміністраторів НПФ | 16 | на 03.02.25 |
Кількість ІСІ | 1832 | на 03.02.25 |
Кількість НПФ* | 51 | на 03.02.25 |
Кількість СК* | 1 | на 30.11.24 |
Активи в управлінні КУА, млн грн | 669 930 | на 30.11.24 |
Активи НПФ в адмініструванні, млн грн | 3 300 | на 30.11.24 |