НКЦПФР підготувала Положення про рекламу цінних паперів на фондовому ринку
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку схвалила проект рішення «Про затвердження Положення про рекламу цінних паперів на фондовому ринку».
«Наразі питання погодження реклами інструментів та послуг, що надаються компаніями - учасниками фондового ринку є дуже актуальним, і ми бачимо реальну необхідність контролю з боку держави за такими рекламними повідомленнями. До того ж, це визначено законодавством, зокрема Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства про цінні папери», прийнятим парламентом влітку поточного року та набирає чинності в частині погодження Комісією реклами 1 січня 2013 року», - зауважив член НКЦПФР Євген Воропаєв.
У Положенні визначаються вимоги до реклами цінних паперів на фондовому ринку, порядок подання до НКЦПФР проекту реклами або змін до реклами цінних паперів на фондовому ринку, поновлення розповсюдження реклами, а також державний контроль за дотриманням вимог цього документа.
Незабаром документ буде оприлюднено на сайті Комісії для отримання коментарів від учасників ринку та направлено для погодження профільних відомствам.
За повідомленням
прес-служби НКЦПФР
Всього компаній-членів | 284 | на 24.11.24 |
Кількість КУА | 278 | на 24.11.24 |
Кількість адміністраторів НПФ | 16 | на 24.11.24 |
Кількість ІСІ | 1819 | на 24.11.24 |
Кількість НПФ* | 53 | на 24.11.24 |
Кількість СК* | 1 | на 30.09.24 |
Активи в управлінні КУА, млн грн | 660 220 | на 30.09.24 |
Активи НПФ в адмініструванні, млн грн | 3 087 | на 30.09.24 |