УАІБ підтримує зміни до Закону "Про рекламу", однак виступає проти попереднього узгодження рекламних матеріалів
Українська асоціація інвестиційного бізнесу направила листа до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку з приводу проекту Закону України "Про рекламу" (щодо реклами на ринку цінних паперів), оприлюдненого на сайті Комісії. Підтримуючи загалом внесення змін, Асоціація пропонує вилучити із законопроекту норми, що уже регулюються спеціальним законодавством про інститути спільного інвестування.
Як наголошується у листі, органи державної виконавчої влади, що здійснюють контроль за дотриманням законодавства у сфері реклами, реалізовують свої функції шляхом моніторингу вже існуючої реклами та реагують у межах своїх повноважень на ту рекламу, яка розповсюджувалася з порушеннями.
УАІБ також звертає увагу регулятора також на те, що рекламні матеріали до їх розповсюдження є комерційною таємницею компаній.
Всього компаній-членів | 284 | на 12.01.25 |
Кількість КУА | 279 | на 12.01.25 |
Кількість адміністраторів НПФ | 16 | на 12.01.25 |
Кількість ІСІ | 1829 | на 12.01.25 |
Кількість НПФ* | 52 | на 12.01.25 |
Кількість СК* | 1 | на 30.11.24 |
Активи в управлінні КУА, млн грн | 669 930 | на 30.11.24 |
Активи НПФ в адмініструванні, млн грн | 3 300 | на 30.11.24 |