Держфінмоніторинг оприлюднив проект Закону України

18 серпня 2017
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

Повідомлення про оприлюднення проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

Державна служба фінансового моніторингу України на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляє про оприлюднення проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» для отримання зауважень та пропозицій.

Проект Закону розроблено Міністерством фінансів України за участю Державної служби фінансового моніторингу України на виконання Стратегії реформування системи звітності у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 608-р, доручення Першого віце-прем’єр-міністра України – Міністра економічного розвитку і торгівлі України Кубіва С. І. від 07.12.2016 № 34075/6/1-16 та пункту 36е Меморандуму про співпрацю між Україною та МВФ, а також з метою імплементації норм Директиви (ЄС) 2015/849 Європейського Парламенту та Ради від 20.05.2015 про запобігання використанню фінансової системи для цілей відмивання грошей або фінансування тероризму.

Проектом Закону передбачено:

збільшення порогових значень, при досягненні яких здійснюються заходи з первинного фінансового моніторингу;

оптимізацію кількості ознак обов’язкового фінансового моніторингу;

забезпечення переходу до застосування ризик-орієнтовного підходу під час виявлення та подання СПФМ інформації Держфінмоніторингу;

створення Єдиного державного реєстру національних публічних діячів та їх близьких осіб;

зміну підходу застосування до СПФМ заходів впливу за порушення вимог антилегалізаційного законодавства;

удосконалення положень законодавства, що забезпечують конфіденційність факту отримання та виконання СПФМ запитів рішень та доручень Держфінмоніторингу, та як наслідок захист СПФМ від погроз, дискримінаційних дій та інших негативних наслідків, пов’язаних з виконанням заходів з первинного фінансового моніторингу.

Проект зазначеного регуляторного акта та аналіз його регуляторного впливу оприлюднені на офіційному веб-сайті Державної служби фінансового моніторингу (www.sdfm.gov.ua) в розділі «Правова база»/«Регуляторна діяльність»/«Проекти актів»(«Аналізи регуляторного впливу до проектів актів»).

Зауваження та пропозиції стосовно змісту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу надавати у письмовій та електронній формі протягом місяця з дня публікації цього повідомлення за наступними адресами:

Державна служба фінансового моніторингу України, вул. Білоруська, 24, м. Київ, 04655, e-mail: sdfm_dsa@sdfm.gov.ua.

Міністерство фінансів України, вул. Грушевського, 12/2, м. Київ-8, 01008, e-mail: hohlov@minfin.gov.ua

.

Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, буд. 9/11, м. Київ, 01011, е-mail: inform@dkrp.gov.ua.

Основні цифри
Всього компаній-членів284на 25.11.24
Кількість КУА278на 25.11.24
Кількість адміністраторів НПФ16на 25.11.24
Кількість ІСІ1819на 25.11.24
Кількість НПФ*53на 25.11.24
Кількість СК*1на 30.09.24
Активи в управлінні КУА, млн грн660 220на 30.09.24
Активи НПФ в адмініструванні, млн грн3 087на 30.09.24